Panterkan İnsanlık Bulunsun Parcası ve Sözleri

by Unknown , Saat 20:55
İnsanlık Bulunsun Parca Sözleri

Çaresiz kalsamda yenilmedim hayata
Yere düştügümde  güçlü kalktım ayaga
Yoruldum mu acaba

Bi sigarayla vermelimişyim mola
Yoksa devammı etmeliyim yola
Bilemiyorum hayat denen bu yolculuktan inemiyorum
Düşündüklerim var kimseyi düşlemiyorum
En komik olaya bile bügünlerde gülemiyorum

Bazen kendimi   bile evet tanıyamıyorum
Sessiz ve yakın insan dedigin lakın
Rüyalara hakım ama adalet  dedim sakın
Hayal kurmak güzel dedi  ammavelekin


Boynun ipli  birleşti keskin gözlü sahin
Olursun teokrasi dedigimde kudursun
Ugurları vurursun buda aklında bulunsun
İnsanlık bir ara biryerlerde bulunsun




Panterkan İnsanlık Bulunsun Parcası ve Sözleri
PANTERKAN
Panterkan İnsanlık Bulunsun Parcası ve Sözleri -

Panterkan

Copyright ©2009 Panterkan Resmi Websitesi
Panterkan Sokaktan Sözler Blog Website
-->